Per qualsevol tema que tingui lloc dintre de l'horari lectiu, excursions, dubtes amb el temari, sortides i entrades fora d'horari, etc, haureu de contactar amb l'escola a través de: Telèfon de l'escola, correu electrònic de secretaria i també el correu de la/el tutor/a.
L'escola disposa de l'app TOKAPP per fer les seves comunicacions oficials.
L'AMPA envia els seus comunicats oficials a través del grup de WhatsApp composat per la junta de l'Ampa i els diferentes delegats i delegades de cada classe. Un cop al trimestre es reuneixen els delegats i delegades amb direcció per traslladar els dubtes o inquietuds de cada classe.
Disposem de una plataforma independent on teniu un usuari, serveix per les inscripcions a extraescolar, acollida com per estar informats de les últimes notícies o activitats que fem.
Fundesplai és l'empresa que s'encarrega del menjador i espai del migdia. Us heu de donar d'alta a la seva plataforma per poder domiciliar els rebuts i rebre informació.
A través de la seva app, les famílies de P3 rebreu l'informe diari de menjador. La resta de cursos reben un informe trimestral.